Передбачає
використання вчителем навмисно зроблених помилок з метою привернути увагу
учнів, звернення до них за допомогою, що пробуджує почуття гідності (знайшов
помилку вчителя), стимулює бажання вчитися.
- На дошці записані слова любе, робе, ходе,
баче, носе…
- Проблемне
завдання: опираючись на вміння визначати дієвідміни дієслів, знайти помилки у
словах, виправити їх і пояснити орфограми.
- Зі словом
баче виникають труднощі, бо у ІІІ особі множини теперішнього часу важко
правильно вжити закінчення: вони бачать чи вони бачуть?
- Постановка
проблемних запитань: Як правильно? Що необхідно знати, дізнатися ще? Для чого?
Що це нам дасть? (Дієслова, які мають в інфінітиві основу на –и, -і (-ї) –
нележать до 2дієвідм.)
Немає коментарів:
Дописати коментар