понеділок, 8 червня 2015 р.

ПРИЙОМ "Навмисна помилка, або «Допоможи мені»"

Передбачає використання вчителем навмисно зроблених помилок з метою привернути увагу учнів, звернення до них за допомогою, що пробуджує почуття гідності (знайшов помилку вчителя), стимулює бажання вчитися.
-  На дошці записані слова любе, робе, ходе, баче, носе…
- Проблемне завдання: опираючись на вміння визначати дієвідміни дієслів, знайти помилки у словах, виправити їх і пояснити орфограми.
- Зі словом баче виникають труднощі, бо у ІІІ особі множини теперішнього часу важко правильно вжити закінчення: вони бачать чи вони бачуть?

- Постановка проблемних запитань: Як правильно? Що необхідно знати, дізнатися ще? Для чого? Що це нам дасть? (Дієслова, які мають в інфінітиві основу на –и, -і (-ї) – нележать до 2дієвідм.)

Немає коментарів:

Дописати коментар